20 juni 2005

Idag har jag ringt och pratat med min gynekolog. Och det visade sig att han var mycket nöjd. Han sa att det här fungerade ju för mig eftersom jag hade haft 1,5 förra gången och nu hade jag 44 på provsvaret - så det var ju en STOR skillnad och det visade på att jag hade ägglossat den här gången. Man lossar ägg vid 30, har man uppemot 60-70 och högre lossar man oftast fler ägg. Så det verkar ju vara en bra kur för mig så jag ska fortsätta att ta en tablett även den här månaden så får vi se om det tar sig nu istället.
Gyn. lugnade ner mig med att det kunde ta lite tid när jag inte haft nån äl tidigare. Det kanske inte var så bra kvaliteé på det första som släppte nu helt enkelt. Så jag försöker hålla modet uppe och kämpar vidare!

Jag måste nog försöka se det här som det 1:a försöket - även om det egentligen var det 13:e eller 14:e...har tappat räkningen!

Hur många lyckas på sitt 1:a försök??

Kommentera här: