30 Juli 2005

Dag 10 och det börjar så snart bli dags för ännu en ÄL.
Det är en spänd och lite orolig förväntan eftersom jag inte vet hur min äggstock ska reagera när ÄL-värken sätter in. Men jag hoppas det blir komplikationsfritt.

Hade en UNDERBAR dag igår. Först åkte jag o min man på utflykt till en jättevacker sjö, det var nästan folktomt och vi åt vår matsäck på en brygga med vidunderlig utsikt - så romantiskt.
Sedan gick vi ner till en öde badplats där vi bredde ut vår filt och lade oss ner och bara njöt av lugnet, stillheten och varandra...
det var så härligt att jag kommer kunna leva på den eftermiddagen hela vintern känns det som!

På kvällen åkte vi på en grillfest med för mig helt nya människor, det är min mans killkompisar och deras fruar som vi grillade med. Lite spännt i början men sen slappnade folk av och jag tyckte det var riktigt trevligt mot slutet!
SÅ jag är supernöjd med vår mysiga och roliga dag.

Kommentera här: