30 juni 2005

Klockan är 00.14 så för mig är det fortfarande onsdag, men inte enligt dig kära dator!
Det blev en konstig dag med mycket känslor. Fick ett rätt hårt inlägg inne på FK som jag tog rätt illa vid mig, kanske för att jag är så himla känslig just nu men även för att jag tycker det var väl okänsligt och tillrättvisande utav en person i en helt annan sits än mig själv. Så det blev ett himla liv därinne, både av mig, henne och andra som peppade och stöttade mig. Kändes superskönt!

Hela dagen har gått upp o ner, blir helt tokig. *ler*
Ena stunden är jag superlycklig och nästa stund är jag deppig...känns hur skumt som helst att kunna ha så olika känslor i kroppen. Man vet inte riktigt vilken fot man ska stå på!
Vi får se hur sista pergotime dagen blir imorgon...samma dag enligt den här dagboken dock!

************************************************** **
kl.11,30
Sista tabletten är nu intagen!
Jobbar till 14 sen ska min väninna komma hem till mig och vi ska bada med hennes små pojkar. Mysigt. härligt med sommar!!

Kommentera här: