8 juli 2005

Dag 17
JÖSSES VILKEN ÄGGLOSSNINGSVÄRK!!!
Jag hade inte behövt vara orolig att jag inte skulle få ont iallafall..hi hi..har så ont så jag knappt kan gå idag.
Runt hela magen, mest på vänstra sidan och i ryggen. Precis som förra gången. Yippie!
Jag släpper ett ägg...!!!
Och vet ni vad det bästa är? Jo, jag är full med små pigga simmare som bara längtar efter att få möta ett litet friskt ägg just nu. Så håll tummarna tjejer - nu är det viktigaste ögonblicket på länge för mig!!!

***********************************'
kl 23.38
så var det nog över för den här gången! Vid lunchtid började ÄL värken avta och nu på kvällen har jag bara ytterst lite molande kvar. Så jag tror vi har prickat in perfekt den här gången!
Har haft sex 2 dgr i rad, dock inte ikväll men det ska vi nog klara av ändå. Tror jag är full med små simmare redan.
 

Kommentera här: