10 juni 2005

Dag 20
Så var man då fullproppad med spermier, för 13:e gången.
Kan väl tänka mig att det ligger en cirka 360 miljoner spermier/milimeter i sädesvätskan och guppar i mig nu.
Några har nog dött för länge sen, men det är säkert iallafall 160 miljoner/mm som lever och kämpar sig till ett ägg (om det nu finns något, men det hoppas jag att det gör efter all denna ÄL värk)...om inte något redan har nått fram. Vilket vi såklart hoppas på supermycket!

Nu är iallafall ägglossningen över för min del, ÄL värken har slutat och jag är på dag 20. Så vi hade sista "måstesexet" igår kväll och nu ska jag bara njuta!
*Slippa räkna dagar
*Bara slappna av
*Inget mer "måstesex", bara när lusten faller på
*Njuta av sommarens solstrålar

Åååå vad härliga två veckor jag har framför mig, hoppas det blir mycket sol och avkoppling.

Kommentera här: