10 maj 2005

Ännu en dag av väntan och väntan...
börjar bli orolig för att börja äta pergotime och alla de där biverkningarna som man läser om på förpackningen. Huaa...låter inte nice!
Är det någon som läser detta och som fick massa biverkningar som ätit dem får ni gärna skriva o berätta det för mig.

Igår hade jag fruktansvärt ont i äggstockarna, förstår inte varför jag får det när jag ändå inte ägglossar enligt min gyn. Varför får man då ont så det nästan sprängs i magen runt ÄL tider??

Ganska låång tid kvar innan mensen kommer, räknar med en lång cykel på runt 40 dagar och idag är jag väl på cirka dag 15. Räknar inte den här månaden men eftersom jag hade ÄL ont igår vet jag ju att jag är däromkring, svårt att ignorera det!

Min man fick tid för inlämning av spermieprovet igår, den 30 maj ska han lämna det. SÅ - det känns som vi är inne i en period av väntan, väntan och åter väntan.

Kommentera här: