16 maj 2005

Näää idag har jag verkligen en dålig dag...är så deppig och mår så dåligt utav situationen mellan mig och min bonusdottersmamma. Vet inte hur jag ska ta mig ur det!??
Hur mycket skit ska man behöva ta och vart går gränsen?
Och om jag nu har sagt STOPP hur ska jag då slippa det hela? Det går ju inte...en helt omöjlig situation...
SUCK!

Till råga på allt var det klassindelnings dags för min älskade lilla bonusdotter idag. De har gått i två "nollor" som skulle delas till 3st Ettor. Tror ni inte de splittrade på hennes 3-bästa kompis liga!!! Jag tror jag blir galen...dessutom fick vi föräldrar inte ens lägga in ett önskemål utan detta hade fröknarna bestämt för att det skulle bli så bra enligt dem.
Ååååå....det här är bara en dag som man vill glömma känner jag.
Skit också!

Kommentera här: