9 aug 2005

Dag 20 - bara tio dagar kvar!
Tycker tiden går så fort nu, jag bara njuter av att inte ha ont i min kropp. Det har varit nästan konstant smärta i över en månad nu så det är helt ljuvligt att känna att kroppen mår bra!
Jag vaknar med ett leende på morgonen, känner mig otroligt harmonisk, går till jobbet med glädje och är bara så glad.
Vore helt otroligt om jag lyckades bli gravid den här månaden, förhoppningen är såklart stor men samtidigt vet jag hur svårt det varit så jag vågar knappt hoppas.

Är barnledig nu i 6 dagar, idag känns det skönt. Avslappnande och lugnt, men klart jag saknar min prinsessa!!
Men jag tror hon har det bra den här gången, det kändes som det var lite mer harmoniskt därborta när vi lämnade henne. Skönt att slippa oroa sig varje sekund!

Är sugen på kräftor...vore SÅ gott med kräftskiva till helgen.

Kommentera här: