12 juni 2005

Regnet öste ner även idag så nån mysig barnledig picknik vid havet kunde vi ju bara glömma!
Istället tog jag en riktig skönt SPA dag, badade länge, filade fötterna och fixade naglarna och tog bort hår på kroppen.
Sen målade jag mina naglar och bara hade det superskönt.

Nu är min man iväg o hämtar lilltjejen på stationen och jag ska gå och knåda köttbullar till middagen!

Det är en fylld vecka framför oss.
Jobba måndag-onsdag
Tisdag ska jag hinna med att gå till gyn
Nån av dagarna måste jag köpa födelsedagspresent åt min systerson.
Jag ska baka en skolavslutningsstårta till lilltjejen.
Skolavslutning på torsdag.
Åka till mina föräldrar norröver över helgen som är fullproppad med födelsedagskalas alla 3 dagarna!

Så det är nog bäst jag vilar idag - medans jag kan.

Kommentera här: