16 april 2005

Nu har vi gjort allt som står i vår makt för att bli gravida!
Samma dag som strecket på ÄL-stickan kom hade vi mys och sen låg jag med benen upp mot väggen i 30 min. ONT I BENEN!!!
Men sen fick jag också behålla spermierna i mig hela kvällen o natten, så det känns ju lovande.

Vi täckte även upp igår för säkerhetsskull, men idag känns det i äggstockarna att ÄL är över för den här gången. Så nu är det bara att börja den långa väntan.
Ska dock försöka att slappna av!

Igår åkte vår lilla prinsessa till sin riktiga mamma över helgen, det blir alltid lika tomt när hon åker och jag tycker det känns hemskt varje gång. Men jag vet ju att hon måste få träffa sin riktiga mamma, vare sig hon är den bästa mamman eller inte för henne, och jag kan bara hoppas att hon har det bra och är nöjd och belåten när hon kommer hem igen.
Innan hon åkte igår så hände det något fantastiskt. Hon lärde sig cykla!!!
Har aldrig kännt mig så himla stolt!!!!
MIN lilla älsklingstjej kom på det, efter en veckas övning så släppte det helt plötsligt och sen cyklade hon runt, runt här på gården som om hon aldrig gjort något annat.
SÅ häftigt!!!

SKÖNT med helg och solen skiner. Yippie!!!

Kommentera här: