16 Juli 2005

Dag 25 - fortfarande ont.
Men det är på bättringsväg, det känns iallafall som tur är.
Vaknade imorse av mig själv och inte av smärta för första gången på 2 dagar - det var skönt.
Har orkat greja lite här hemma idag på morgonen, men vilar fortfarande mycket så jag ska orka åka på semestern imorgon!
Min man får packa och fixa allting som ska göras tills imorgon, det blir nog bra även om jag är en otrolig kontroll människa och kommer tycka det är jättejobbigt att inte få packa själv!!!!

Är fortfarande väldigt tveksam till om det finns något liv därinne efter vad jag gått igenom nu..men det får jag inget svar på förräns om en vecka, så då kan jag lika gärna passa på att njuuuta av min semester vecka i Värmland istället.

************************************************** *
15.30
Stor skillnad, det känns mycket bättre och jag orkar till o med packa lite grann. Men nu ska jag lägga mig och vila i 2h har jag lovat min underbara man!
Bäst att lyda...

Kommentera här: