24 Juli 2005

Tror jag är på dag 4, vet inte riktigt hur jag ska räkna.
1-2 dagar med rött blod fast i små mängder. Det räckte med trosskydd. Sen kom störtfloden på dag 3!

I vanliga fall utan pergotime så har jag bruna flytningar 1-3 dagar sen uppehåll en dag och sen kommer störtfloden och då säger gyn att jag ska räkna det som dag 1.

Men nu har det ju ändå hängt ihop och det har varit rött hela tiden...även om det var i små mängder de första två dagarna.
Blir tokig på det här med räknandet!

Dag 5 ska man ju börja ta pergotime så jag vill ju inte göra fel heller...

men jag tror ändå jag räknar denna dag som dag 4.

Har fått två svar från tjejer som ätit pergotime och lyckades båda två, dock först på 6:e pergotime försöket och den andra på 10:e!!!
Så jag fick lite nytt hopp, håller andan och kör på och hoppas på att nummer tre ska bli min tur istället då.

*************************************************
21.35
Har nu fått många svar från olika tjejer och vi är samtliga överens om att jag är på dag 4 så därför blir det pergotime kur med start imorgon! Känns åtminstonde jätteskönt.
Det har varit en lite tung kväll med mensvärk och strul med min "dotters" riktiga mamma...samma visa varje gång känns det som. Suck! Önskar SÅ att man slapp det....

Kommentera här: