3 aug 2005

Dag 14
En riktig slappar dag, vädret är inte vad det borde vara så här mitt i sommaren...min semester är slut om bara några dagar och vi har knappt legat vid stranden på hela min semester. Fy så sorgligt!!!
Jag hoppas det blir ett roligt avslut på detta iallafall...ett litet plus vore ju inte helt fel.

Superskönt känns det iallafall att ÄL är på g, har ännu inga riktiga känningar i Äggstockarna men det börjar nog snart skulle jag tro. Mår jättebra i kroppen iallafall och det känns otroligt lättande, har varit så orolig för att jag skulle få ont i äggstocken med blödningen men det verkar än så länge vara lugnt.
Älskade idag så nu missar jag iallafall inte någon ÄL om den kommer imorgon, men jag tror på dag 17 som vanligt...

Funderar på att ringa VC och fråga om de kan ta blodprover som visar om man haft ÄL, min gyn är ju stängd och jag vill så gärna få lite extra koll på den här månaden....men kan de verkligen ta sånna prover där??
Nån som läser detta och vet?

Kommentera här: