30 maj 2005

Sista dagen med Pergotime och jag har inte minsta biverkning. Det är verkligen jätteskönt!
Vill bli gravid och känna njutning, inte smärta!!! SNÄLLA....låt detta fungera nu. Får nästan lite ångest ibland när jag tänker att vägen kan vara SÅ lång tills vi får en liten OM vi ens får en liten...men jag försöker tänka positivt och TRO på att det här faktiskt ska fungera för oss nu.
HOPPAS!!

Idag har min man lämnat Spermieprov.
*skratt*
Först skulle han göra provet här hemma och det var inte det lättaste eftersom lilltjejen var hemma lite längre just idag eftersom vi skulle till allergidoktorn. Men till slut åkte vi iallafall och han fick lämna sitt lilla prov i burken, in med den i innerfickan och så iväg till sjukhuset som ligger 40min härifrån.
NATURLIGTVIS var det stopp i trafiken och värsta ombyggnaden väl framme vid sjukan. Så till slut sprang han in där med sitt prov, flämtade fram att det var bråttom om tiden inte skulle rinna ut och de tog emot hans prov med ett litet leende och sa att de skulle göra sitt bästa.
Då hade han precis passerat 1h sen utlösning - så risken är väl stor att han helt enkelt inte hann. Vi får se!

Med tanke på hans blöta helg (var på kryssning med arbetskamraterna) och att han inte kunde hålla sig i lördags så är väl inte förutsättningarna för att superprov jättebra! *ler*
Men vi avvaktar och ser vad som händer med det här provet nu.

Nu börjar tiden för tillverkning! HÄRLIGT!!! Gissa om vi ska ligga i fram till dag 20.

Kommentera här: