6 aug 2005

Dag 17 är äntligen här och jag är stensäker på att jag haft ÄL redan. Hade så grymt ont igårkväll och natten till idag ... precis som de andra gångerna!
Så nu har nog mitt ägg släppt, vi har legat i både igår och idag så jag känner mig lugn och trygg, vi har gjort allt vi kunnat.

Nu är det bara väntan kvar....
men ändå en skön väntan där man bara kan slappna av och njuta, jag kan ändå inte göra NÅGONTING. Det känns väldigt skönt!

************************************************
22.55
Härlig dag i SOLEN - kors i taket trodde inte jag skulle få skriva det under min semester faktiskt! SOLSKEN!!!
Har dock haft jätteont i äggstockarna, lite synd och väldigt jobbigt. För det gör så himlans ont så...
nu på kvällen strålar det bakåt ryggen så jag knappt kan gå.
Känns ju lite konstigt, hoppas verkligen det går över tills imorgon!!!

Kommentera här: