7 aug 2005

Dag 18
Hade grymt grymt ont i äggstockarna och ryggen på vänstar sidan igårkväll och inatt. Nu börjar det ge sig lite dock och det är väldigt skönt. Ska försöka ta det lite lugnt idag!
Sista semesterdagen...

Mamman till min älskade styvdotter ringde igår och sa att hon inte kunde komma idag o hämta sin dotter - inte ovanligt, men jisses vad det ställer till det för oss.
Vi som inte har barnomsorg på måndag!
Det är bra knepigt att ha delat umgänge med en person som inte tänker på något annat än sig själv. Lilla prinsessan blev också jättebesviken och grät stora tårar till slut...önskar jag kunde ta bort det onda i hennes lilla själ - men det går ju inte!!!
Ibland känner man sig så otillräcklig när det är någon annan som gör ens älskling illa och man inte kan säga ifrån.

************************************************
Nu har det löst sig med barnomsorgen, prinsessan får vara inne hos grannarna när jag jobbar. Perfekt att de kunde ställa upp, vilka guldkorn till grannar!!

Min ÄL värk har dessutom börjat släppa nu och jag börjar känna mig normal igen. Ååå så skönt! Nu vill jag INTE ha någon äggstocks blödning den här månaden - håll tummarna.

Kommentera här: